Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u op de webwinkel “inloggen/registreren” klikken. Hier klikt u op de link “wachtwoord vergeten”. Geef nu uw e-mailadres in. U ontvangt een e-mail van De Schakel met uw nieuw wachtwoord.
Moet ik me registreren bij de webwinkel De Schakel?
De eerste keer dat u winkelt in de webwinkel, geeft u uw persoonlijke gegevens door. Zo kunnen we uw bestelde producten gemakkelijk versturen. U maakt ook een wachtwoord aan. Bij elke volgende bestelling volstaat het om u aan te melden met uw e-mailadres en wachtwoord. Dat bespaart u tijd en werk en uw gegevens zijn altijd correct. Het blijft altijd mogelijk om uw contactgegevens aan te passen. Stuur hiervoor een e-mail naar deschakel@zorgbedrijf.be met de aanpassingen.
Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling?
We leveren uw producten binnen de 2 werkdagen.
Als een product dat u heeft besteld onverwacht niet kan worden geleverd, nemen we telefonisch contact met u op en bespreken we de leveringstermijn. U kunt dan beslissen of u wilt wachten tot het product weer leverbaar is of uw bestelling annuleren. Let wel: als u ook producten heeft besteld die wel op voorraad zijn, wachten we tot alle producten binnen zijn om uw volledige bestelling bij u thuis af te leveren.
Heeft u uw product al een tijd geleden besteld, maar nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op: e-mail naar deschakel@zorgbedrijf.be of bel ons tijdens de openingsuren van de winkel op 03 431 32 33 (van maandag tot zaterdag van 10 tot 18 uur).
Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
Geen probleem. U heeft de mogelijkheid om uw bestelling op een ander adres te laten leveren. Vink tijdens uw bestelling de optie “ander leveringsadres” aan.
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling te laten leveren bij een postkantoor of bpost-punt. U vindt alle ophaalpunten op de website van bpost (www.bpost.be). Sommige zijn ook ’s avonds of in het weekend open. Geef bij uw bestelling door waar u uw pakket wil ophalen.
Als er niemand thuis is op het moment van de levering, zit er een kaartje in de brievenbus waarmee u het pakje bij het postkantoor in uw buurt kunt gaan halen.
Versturen jullie ook naar het buitenland? (bv Nederland)
Voorlopig leveren we enkel in België.
Woont u dichtbij de grens? We kunnen uw bestelling leveren bij een postkantoor of bpost-punt dicht bij de grens met bijvoorbeeld Nederland. Laat ons dan weten waar u uw pakje wil ophalen.
Ik zoek een specifiek product dat ik niet in de webwinkel vind.
Neem contact op met ons winkelteam van De Schakel. Zij luisteren graag naar uw vragen. U kunt e-mailen naar deschakel@zorgbedrijf.be of ons opbellen op 03 431 32 33 (van maandag tot zaterdag van 10 tot 18 uur). Uiteraard bent u ook altijd welkom in onze winkel in Merksem.
Wat als een product niet in voorraad is?
Als een product dat u heeft besteld onverwacht niet kan worden geleverd, nemen we telefonisch contact met u op en bespreken we de leveringstermijn. U kunt dan beslissen of u wilt wachten tot het product weer leverbaar is of uw bestelling annuleren. Let wel: als u ook producten heeft besteld die wel op voorraad zijn, wachten we tot alle producten binnen zijn om uw volledige bestelling bij u thuis af te leveren.
Kan ik een terugbetaling krijgen bij mijn ziekenkas voor jullie producten?
Voor sommige producten kan dat inderdaad. Vraag bij uw ziekenfonds naar de voorwaarden.
In sommige districten van Antwerpen en in sommige gemeenten zijn er premies voor senioren die aanpassingen doen aan hun woning of hulpmiddelen aankopen om langer zelfstandig te kunnen wonen. Vraag ernaar in uw district/gemeente.
Is het aanbod in de winkel De Schakel gelijk aan de producten in de webwinkel?
Neen, in onze winkel in Merksem is ons gamma uitgebreider. In de webwinkel verkopen we vooral onze topproducten. Als u vragen heeft over of op zoek bent naar een bepaald product, neem dan vrijblijvend contact op met het winkelteam van De Schakel via deschakel@zorgbedrijf.be of op 03 431 32 33 (van maandag tot zaterdag van 10 tot 18 uur).
Wat als mijn bestelde producten stuk gaan?
U heeft een wettelijke garantie op uw aankoop van 2 jaar. Lees er in de algemene voorwaarden meer over: http://www.deschakel.be/algemene-voorwaarden.
Wat als ik niet begrijp hoe het product dat ik heb gekocht, werkt?
Neem contact op met ons winkelteam van De Schakel. We luisteren graag naar uw vragen en helpen u met plezier. U kunt e-mailen naar deschakel@zorgbedrijf.be of telefoneren naar 03 431 32 33 (van maandag tot zaterdag van 10 tot 18 uur). Uiteraard bent u ook altijd welkom in onze winkel in Merksem.
Kan ik een factuur aanvragen voor mijn bestelling?
Ja. E-mail naar deschakel@zorgbedrijf.be of bel ons op 03 431 32 33 (van maandag tot zaterdag van 10 tot 18 uur). We maken dan een factuur voor u op.
Kan ik mijn bestelling annuleren of een product terugsturen?
Ja. U kunt uw product(en) tot 14 dagen na de levering terugsturen. Hiervoor moet u geen reden opgeven. Vul het retourformulier in dat u bij uw aankoop vindt, stuur het product terug of kom het inleveren in onze winkel De Schakel aan de Bredabaan 386 in Merksem. Zorg wel dat het product terug bij ons is binnen de 14 dagen nadat het bij u geleverd was. We betalen u terug of geven u een aankoopcheque voor aankoopbedrag van het teruggestuurde product. Lees er in de algemene voorwaarden meer over: http://www.deschakel.be/algemene-voorwaarden.
Wat als mijn bestelling verkeerde producten bevat?
Geef eventuele klachten binnen de 48 uur na levering door via deschakel@zorgbedrijf.be of bel ons tijdens de openingsuren van de winkel op 03 431 32 33 (van maandag tot zaterdag van 10 tot 18 uur).
Wat als mijn levering beschadigd is?
Geef eventuele klachten binnen de 48 uur na levering door via deschakel@zorgbedrijf.be of bel ons tijdens de openingsuren van de winkel op 03 431 32 33 (van maandag tot zaterdag van 10 tot 18 uur).